Webc@ll predstavuje modernú formu objednávania klientov cez internet. Priamo na webových stránkach inštitúcie si klienti môžu pozrieť aktuálny stav rady na pracovisku alebo majú možnosť sa objednať na vybraný termín. Inštitúcie majú zase možnosť určiť si prevádzkový čas, zvoliť maximálny počet objednaných klientov či rezervovať špecifický čas pre vybranú klientelu (napríklad ranné odbery, konzultačné hodiny a pod.)
Možnosti aplikácie Webc@ll
Monitor
zobrazuje aktuálny počet čakajúcich klientov na daných činnostiach. Umožňuje rozklik až na úroveň jednotlivých pracovísk. Je teda možné nielen vidieť počty čakajúcich návštevníkov, ale aj počet aktuálne obsluhujúcich pracovísk na jednotlivých činnostiach. Pre každú činnosť je tiež možné zobraziť aj odhad doby čakania.
Objednávanie
umožňuje objednávanie sa do vyvolávacieho systému na konkrétny dátum a čas. Klient tak prichádza v termíne, na ktorý sa objednal, je prioritne vyvolaný a vyhne sa tak dlhým čakacím radám. Z dôvodu zabezpečenia pred takzvanými fiktívnymi klientami sa návštevník po príchode do inštitúcie preukáže pomocou obdržaného overovacieho kódu. Prevádzka modulu teda vyžaduje tlačiareň poradových lístkov s dotykovým displejom. Je možné užívateľsky nastaviť dobu tolerancie, počas ktorej je objednaný klient do vyvolávacieho systému stále prijatý. Návštevník tak nemusí mať strach, že bude vyvolaný počas svojej neprítomnosti, ak by sa s príchodom do inštitúcie oneskoril
Statistiky
poskytujú zabezpečený prístup vedúcich pracovníkov k najbežňejším štatistikám a udalostiam vyvolávacieho systému odkiaľkoľvek z internetu.
SMS
funkcia poskytuje klientom tiež možnosť objednať sa pomocou mobilu cez SMS správy. Po objednaní príde klientovi naspäť potvrdzovacia správa s informáciami o zvolenom termíne a s overovacím kódom pre tlač poradového lístka
Flexibilita aplikace Webc@ll
Bezproblémová integrácia do štruktúry a vzhľadu webových stránok užívateľa
Časový interval pre objednávanie klientov a počet možných objednaných klientov v rámci
tohto intervalu je možno užívateľsky nastaviť pre každú činnosť vyvolávacieho systému zvlášť.
Je tiež možné užívateľsky nastaviť časový horizont, v ktorom vyvolávací systém objednaného
klienta prijme. Napríklad pre klienta, ktorý je objednaný na 10:00 bude jeho autentizácia
prijatá medzi 9:45 až 10:15. O tomto časovom rozpätí je klient informovaný v potrvdzovacom
e-maile, či SMS
Všetky dáta z konfigurácie vyvolávacieho systému (názvy činností, počty pracovísk,
prevádzkové doby) sú do aplikácie prenášané automaticky
Prevádzkovaním internetového objendávania je súčasne umožnené telefonické
objednávanie, alebo objednávanie osobne u prepážkového pracoviska. Túto možnosť využijú
hlavne inštitúcie, v ktorých si pracovníci pozývajú klientov na ďalšie stretnutie. Napríklad
banky, nemocnice alebo alebo úrady práce